OSMANİYE – Çalışmaların ilk etapta Uzunbanı Mahallesi'nde yoğunlaştığını belirten Düziçi Belediye Başkanı Mustafa İba, hizmetlerin planlanan program doğrultusunda tüm mahallelere ulaştırılacağını söyledi. Düziçi Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların daha güvenli ve konforlu ulaşım imkanına kavuşması amacıyla yol yapım, altyapı ve sıcak asfalt çalışmalarını sürdürüyor. Uzunbanı Mahallesi'nde başlayan çalışmalar kapsamında cadde ve sokaklar modern bir görünüme kavuşturuluyor.
Çalışmaları yerinde inceleyen Belediye Başkanı Mustafa İba, belediye ekiplerinin mesai saati gözetmeksizin sahada görev yaptığını belirterek, ilçenin her noktasına hizmet ulaştırmak için yoğun çaba gösterdiklerini ifade etti.
Başkan İba, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
"İlçemizin her köşesinde gece gündüz, hafta içi hafta sonu demeden çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Uzunbanı Mahallemizde başlattığımız sıcak asfalt ve altyapı çalışmalarımız planlanan program doğrultusunda devam ediyor. Amacımız vatandaşlarımızın daha güvenli, konforlu ve modern yollarda ulaşım sağlamasıdır."
Sıcak asfalt çalışmalarının yalnızca Uzunbanı Mahallesi ile sınırlı kalmayacağını vurgulayan Başkan İba, ilçenin tüm cadde ve sokaklarının etap etap yenileneceğini belirtti.
İba, "Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerimiz hazırlanan program kapsamında ilçemizin tüm mahallelerinde çalışmalarını sürdürecek. Hiçbir ayrım gözetmeden her mahallemize hizmet ulaştırmayı hedefliyoruz. Hemşehrilerimize verdiğimiz sözleri yerine getirmek için durmadan çalışmaya devam edeceğiz." dedi.




