OSMANİYE - Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet, Babalar Günü dolayısıyla Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkanı Devlet Bahçeli’yi makamında ziyaret etti. Gerçekleşen anlamlı buluşmada, Osmaniye’de yürütülen deprem sonrası toparlanma süreci ve yaklaşan yayla sezonu öncesi hayata geçirilen projeler masaya yatırıldı.
Deprem Sonrası Çalışmalar ve Yayla Sezonu Hazırlıkları Takdim Edildi
Belediye Başkanı İbrahim Çenet, MHP Lideri Devlet Bahçeli ile gerçekleştirdiği görüşmede, Osmaniye’nin yeniden inşası ve vizyon projeleri hakkında kapsamlı bir brifing verdi.
Özellikle deprem sonrası kentin ayağa kaldırılması için yürütülen hummalı çalışmaları detaylarıyla aktaran Başkan Çenet; yaklaşan yayla sezonu öncesinde yol, kaldırım, iş yeri inşası ve turizm yatırımları gibi altyapı ve üstyapı projelerini de "Bilge Lider"e arz ederek, çalışmaların hızlandırılması yönünde emir ve talimatlarını aldı.
"Bir Köylü Çocuğuna Devlete Hizmet Şerefini Veren Lider"
Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Başkan İbrahim Çenet, Devlet Bahçeli’ye olan vefasını ve şükranlarını duygusal sözlerle dile getirdi. Babalar Günü’nü "en kıymetli vuslat" olarak nitelendiren Çenet, siyasete giriş sürecine ve MHP çatısı altındaki hizmet yarışına değinerek şunları kaydetti:
"Bir köylü çocuğunu önce okullarda okutup, canımızdan aziz bildiğimiz Devlete hizmet etme şerefini bizlere veren; sonra da Yüce Milletimize aday olarak takdim edip memleketimize hizmet yarışına dahil eden büyüğümüze şükranlarımı sunuyorum. Bizleri tarihi şanla ve şerefle dolu MHP himayesine alan Türkmen Beyimiz, Bilge Liderimiz Sayın Genel Başkanımızın, Ülkemizin, Devleti ve Milletiyle bölünmez bütünlüğü yolunda kadim millet hukukuyla çalışmayı kendisinden öğrendik."
Başkan Çenet, yoğun programları arasında kendilerini hüsnükabul ile ağırlayan MHP Lideri Devlet Bahçeli’ye Osmaniye halkı adına teşekkürlerini ileterek ziyaretini tamamladı.