Osmaniye Haberleri

Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanesinde "Kalite" Toplantısı

Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, hizmet kalitesini ve hasta-çalışan güvenliğini artırmak amacıyla "Düzeltici İyileştirici Faaliyet Yönetimi" toplantısı yapıldı.

Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, hizmet kalitesini artırmak ve hasta ile çalışan güvenliğini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla "Düzeltici İyileştirici Faaliyet (DİF) Yönetimi" toplantısı gerçekleştirildi. Kalite Yönetim Birimi tarafından düzenlenen toplantıya, hastane yönetimi ve bölüm kalite sorumluları katıldı.

Sağlıkta Kalite Standartları Masaya Yatırıldı

Sağlıkta Kalite Standartları (SKS) rehberliğinde yapılan sunumda, hastane kaynaklarının etkin ve verimli kullanımı üzerinde duruldu. Toplantıda öne çıkan ana başlıklar şunlar oldu:

  • Düzeltici ve iyileştirici faaliyetlerin planlanması
  • Süreçlerin anlık takibi ve kontrolü
  • DİF aşamalarının başarıyla tamamlanması

Sürekli İyileştirme ve Maksimum Memnuniyet Hedefi

Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetimi, hasta ve çalışan memnuniyetini esas alan sürekli kalite iyileştirme vizyonu doğrultusunda, DİF çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

(self.SWG_BASIC = self.SWG_BASIC || []).push( basicSubscriptions => { basicSubscriptions.init({ type: "NewsArticle", isPartOfType: ["Product"], isPartOfProductId: "CAow9Y_gCw:openaccess", clientOptions: { theme: "light", lang: "tr" }, }); });