Osmaniye Haberleri

"Üç Kişilik Ekip Biçse Temizlenecek Yer" Kaderine Terk Edildi, Hasta Yakınları Tedirgin!

Eski Devlet Hastanesi yakınındaki dinlenme parkı bakımsızlık yüzünden yılan yatağına döndü; vatandaşlar tepkili: "Üç kişinin tırpanla temizleyeceği yer kaderine terk edilmiş!"

Osmaniye'de Eski Devlet Hastanesi’nin yaklaşık 30 metre yakınında bulunan, hastaların ve hasta yakınlarının dinlenme, bekleme yeri olarak kullandığı giriş parkı bakımsızlık nedeniyle adeta kaderine terk edildi. Çevre sakinlerinden gelen ihbarlar üzerine bölgedeki durumun vahameti gözler önüne serilirken, vatandaşlar alanın hızla "yılan yatağına" dönüştüğünü belirterek acil müdahale çağrısında bulundu.

"Üç Kişilik Ekip ve Birkaç Tırpanla Çözülecek İş"

Sağlık kompleksinin hemen yanı başında, binlerce kişinin geçiş güzergahında yer alan yeşil alanın bakımsızlığı tepkilere yol açıyor. Bölge halkı, sorunun büyümeden çok kolay bir şekilde çözülebileceğini vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:

"Burası hastanenin hemen dibi; hastalar, yaşlılar gelip nefes alıyor, sırasını bekliyor. Ancak habire büyüyen yabani otlar yüzünden içeri girilmez oldu. Hepsi topu üç adamın motorlu tırpanla girip birkaç saatte biçeceği, temizleyeceği bir yer. Bu kadar küçük bir dokunuşun yapılmaması yüzünden koskoca alan şimdi yılan, çıyan yatağına döndü."

Hasta Yakınları Tedirgin

Vatandaşların dinlenmek ve temiz hava almak için sığındığı bu ortak kullanım alanının kirliliğe mahkum edilmesi, yeşil alanı kullanışsız hâle getirdi. Kuruyan otların ve bakımsızlığın yarattığı risklerden endişe duyan vatandaşlar, ilgili belediye ve çevre ekiplerinin alanı sadece yapılması gereken rutin temizlik ve biçme işlemlerini bir an önce gerçekleştirmesini talep ediyor.

(self.SWG_BASIC = self.SWG_BASIC || []).push( basicSubscriptions => { basicSubscriptions.init({ type: "NewsArticle", isPartOfType: ["Product"], isPartOfProductId: "CAow9Y_gCw:openaccess", clientOptions: { theme: "light", lang: "tr" }, }); });