OSMANİYE - Osmaniye amatör futbolunun önemli altyapı organizasyonlarından U11 Minikler Ligi'nde şampiyonluğa Osmaniye Gençlerbirliği Spor Kulübü ulaştı. Sezon boyunca başarılı bir performans sergileyen ekip, düzenlenen kupa töreninde büyük sevinç yaşadı.

Lig boyunca oynadığı futbol ve aldığı başarılı sonuçlarla dikkat çeken Osmaniye Gençlerbirliği Spor Kulübü, rakiplerini geride bırakarak U11 Minikler Ligi'ni zirvede tamamladı. Antrenör Nuh Kurt yönetiminde mücadele eden minik futbolcular, hem oyun disiplinleri hem de takım ruhuyla takdir topladı.

Karşılaşmaların tamamlanmasının ardından düzenlenen ödül töreninde şampiyon takım kupasına kavuştu. Antrenör Nuh Kurt ve öğrencileri, kupayı alkışlar eşliğinde teslim alırken, büyük sevinç yaşayan minik sporcular şampiyonluğu birlikte kutladı.

Osmaniye Milletvekili Yanık’tan Eğitim Camiasına Karne Günü Paylaşımı
Osmaniye Milletvekili Yanık’tan Eğitim Camiasına Karne Günü Paylaşımı
İçeriği Görüntüle

Tribünlerde yer alan aileler ve sporseverler de minik futbolcuların mutluluğuna ortak olurken, tören renkli görüntülere sahne oldu.

Osmaniye Gençlerbirliği Spor Kulübü yönetimi, altyapıya verdikleri önemin artarak devam edeceğini belirtti. Yapılan açıklamada, çocukları spora yönlendirerek hem kötü alışkanlıklardan uzak tutmayı hem de Türk futboluna yeni yetenekler kazandırmayı hedefledikleri ifade edildi.

Kaynak: Haber Merkezi