Osmaniye Katı Atık Bertaraf ve Altyapı Hizmetleri Mahalli İdareler Birliği Meclis Toplantısı geniş bir katılımla gerçekleştirildi. Düzenlenen meclis toplantısında alınan kararla, Birlik Başkanlığı görevine Osmaniye Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti getirildi.

Birlik Başkanlığı Görevi Tevdi Edildi

Meclis üyelerinin bir araya geldiği toplantıda, yeni dönemin yönetim planlamaları ve altyapı hedefleri masaya yatırıldı. Üyelerin teveccühleriyle Birlik Başkanı seçilen Vali Serdengeçti, görevlendirme sonrasında meclis üyelerine teşekkür ederek yeni dönemin yol haritasına dair önemli mesajlar verdi.

Osmaniye İŞKUR'dan Tam Zamanlı İş Fırsatı!
Osmaniye İŞKUR'dan Tam Zamanlı İş Fırsatı!
İçeriği Görüntüle

Osmaniye Vali Katı Atık Birliği (1)

"Çevre Sağlığı ve Sürdürülebilirlik Önceliğimiz"

Şehrin çevre sağlığını merkeze alan projelere hız verileceğini belirten Vali Serdengeçti, katı atık yönetiminde modernizasyon ve kapasite artırımı vurgusu yaptı. Serdengeçti, hedeflerini şu sözlerle özetledi:

"Şehrimizin çevre sağlığını koruyan, katı atık yönetimini daha düzenli, sürdürülebilir ve teknik kapasitesi güçlü bir yapıya kavuşturan çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz."

Mahalli İdarelerle Tam Koordinasyon Mesajı

Bu sürecin tek taraflı değil, tüm yerel yönetim unsurlarıyla entegre bir şekilde yürütüleceğinin altını çizen Serdengeçti, "Çalışmalarımızı mahalli idarelerimizle tam bir koordinasyon içerisinde yürüteceğiz" dedi. Vali Serdengeçti, açıklamasını Birlik çatısı altında alınan yeni kararların Osmaniye’nin ortak geleceği için hayırlı olması temennisiyle sonlandırdı.

Muhabir: Haber Merkezi