Osmaniye Valiliği tarafından yapılan resmi basın açıklamasında, ihbarın ardından İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin harekete geçtiği belirtildi. Söz konusu işletme ve imalathaneden gerekli numuneler alınarak yetkili laboratuvarlara gönderildi. Olayla ilgili hem adli hem de idari süreç resmi olarak başlatıldı.
28 Kişinin Tedavisi Devam Ediyor
Gıda zehirlenmesi şüphesinden etkilendiği değerlendirilen toplam 53 kişiden 25'i hastanelerdeki tedavilerinin ardından taburcu edildi. Kalan 28 vatandaşın tedavisi ise sağlık kuruluşlarında sürüyor.
Soruşturma kapsamında gözaltına alınan iki şüpheli, sevk edildikleri mahkeme tarafından adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Vali Serdengeçti: "Hayati Tehlikesi Olan Vatandaşımız Yok"
Osmaniye Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti, konuya ilişkin yaptığı açıklamada vatandaşların sağlığının en temel mesuliyetleri olduğunu vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:
"İlimizde bir işletmeden kaynaklı yaşanan gıda zehirlenmesi şüphesine ilişkin süreç, ilgili kurumlarımızın eşgüdümünde bütün yönleriyle takip edilmekte olup, hayati tehlikesi olan vatandaşımız bulunmamaktadır. Olaydan etkilenen tüm hemşehrilerimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum."




