OSMANİYE - Yapılan değerlendirmede, sınav görevlisinin kurallar doğrultusunda hareket ettiği belirtilerek herhangi bir idari veya disiplin yaptırımı uygulanmamasına karar verildi.
Edinilen bilgilere göre, inceleme kapsamında ÖSYM'nin sınav uygulama esasları doğrultusunda adayın sınav binasına giriş saati değerlendirildi. Yapılan tespitlerde öğrencinin belirlenen süre içerisinde sınav binasına ulaşamadığı belirlendi.
Bu nedenle sınav görevlisinin yürürlükteki sınav kurallarını uyguladığı, görevini mevzuata uygun şekilde yerine getirdiği ve herhangi bir ihmal ya da usulsüzlük bulunmadığı ifade edildi. İnceleme sonucunda görevli hakkında disiplin veya idari işlem yapılmasına gerek olmadığı bildirildi.
Olayın ardından açıklama yapan öğrenci Rümeysa İşçi, sınav binasına zamanında ulaştığını, kapılar açık olmasına rağmen içeri alınmadığını öne sürmüş ve yaşadığı durum nedeniyle bir yıllık emeğinin boşa gittiğini ifade etmişti.
Yapılan resmi incelemede ise sınav görevlisinin ÖSYM'nin uygulama esaslarına uygun hareket ettiği ve sınav sürecinde herhangi bir usulsüzlük tespit edilmediği kaydedildi.




