Karaman'da düzenlenen bölge müsabakalarında mücadele eden Osmaniye temsilcileri, grup aşamasında oynadıkları tüm karşılaşmaları kazanarak gruplarını lider tamamladı. Kız ve erkek hentbol takımları, ortaya koydukları başarılı oyunla rakiplerine üstünlük sağlayarak önemli bir başarıya imza attı.
Bölge şampiyonluğunu elde eden Osmaniyeli sporcular, Temmuz ayında Niğde'de düzenlenecek ANALİG Türkiye Yarı Final Müsabakaları'nda kenti temsil edecek. Takımlar, yarı finaller öncesinde hazırlıklarını sürdürecek.
Osmaniye Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, elde edilen başarı dolayısıyla sporcuları ve teknik ekibi kutladı.
Yapılan açıklamada, "Karaman'da düzenlenen ANALİG Hentbol Bölge Müsabakalarında ilimizi başarıyla temsil ederek bizlere büyük gurur yaşatan kız ve erkek hentbol takımlarımızı yürekten kutluyoruz. Bu başarıda emeği geçen sporcularımızı, antrenörlerimizi ve katkı sunan herkesi tebrik ediyor, Temmuz ayında Niğde'de gerçekleştirilecek Türkiye Yarı Final Müsabakalarında takımlarımıza başarılar diliyoruz." ifadelerine yer verildi.