Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen kura sonuçlarına göre şehre kazandırılan yeni kadrolar, Osmaniye ve ilçelerindeki sağlık hizmetlerinin kalitesini daha da artıracak.
İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Emrah Ceviz’den Hayırlı Olsun Mesajı
Yeni hekim kadrolarının tahsis edilmesinin ardından bir açıklama yapan Osmaniye İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Emrah Ceviz, atamaların şehir için önemine dikkat çekti. Uzm. Dr. Ceviz mesajında şu ifadelere yer verdi:
"129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü kurasında ilimize tahsis edilen 8 uzman hekim ve 2 pratisyen hekim kadrosunun ilimize, sağlık camiamıza ve tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyoruz."
Yeni doktorların kısa süre içerisinde görev yerlerinde hasta kabulüne başlayacağı bildirildi.