Osmaniye’nin Yeşil Altını Otobüse Bindi, İl İl Türkiye Turuna Çıktı
Osmaniye’nin Yeşil Altını Otobüse Bindi, İl İl Türkiye Turuna Çıktı
İçeriği Görüntüle

Açılış kurdelesini eşi Dilek Sarıbuva ile birlikte kesen İl Emniyet Müdürü Mehmet Sarıbuva, Şark Köşesi'nin kültürel mirası yaşatmak ve personelin keyifli vakit geçirmesini sağlamak amacıyla tasarlandığını belirtti. Sarıbuva, açılış konuşmasında şu ifadelere yer verdi:

"Polis Evi bünyesinde hayata geçirdiğimiz bu güzel ortamların, teşkilat mensuplarımız arasındaki birlik, beraberlik ve kardeşliğimizi daha da güçlendirmesini diliyorum. Osmaniye emniyetine hayırlı uğurlu olsun."

Osmaniye Polis Evi’nde Şark Köşesi Açılışı Birlik Ve Beraberliğimiz Güçlenecek (1)

Modern ve geleneksel motiflerin harmanlandığı yeni Şark Köşesi, Polis Evi misafirlerine sıcak ve samimi bir atmosferde hizmet verecek.

Osmaniye Polis Evi’nde Şark Köşesi Açılışı Birlik Ve Beraberliğimiz Güçlenecek (2)

Muhabir: Haber Merkezi