Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde faaliyet gösteren Düziçi Özel Eğitim Uygulama Okulu (3. Kademe), ilk mezunlarını vermenin gururunu yaşadı. Okul bünyesinde eğitim gören özel öğrenciler, düzenlenen anlamlı bir törenle diplomalarına kavuştu.

Batuhan ve Hüseyin Mezun Oldu
Eğitim hayatlarını başarıyla tamamlayan özel öğrenciler Batuhan İyi ve Hüseyin Yılmaz, törende diplomalarını alarak mezuniyet heyecanı yaşadı. Öğretmenleri ve ailelerinin yoğun alkışları eşliğinde sahneye çıkan öğrenciler, unutulmaz anlar biriktirdi.

Öğretmenlerden Çiçekli Uğurlama
Geleceğe yeni bir adım atan öğrencilerini yalnız bırakmayan öğretmenler, mezunları güller ve çiçeklerle uğurladı. Öğrencilerin mutluluğu ailelerine büyük bir gurur yaşatırken, okul yönetimi ve öğretmenler de bu sevince ortak oldu.
"Doğru Eğitimle Gelen Başarı"
Programda yapılan konuşmalarda, özel bireylerin doğru eğitim ve sevgi dolu bir destekle neleri başarabileceği bir kez daha vurgulandı. Yetkililer, mezun olan öğrencileri ve fedakar ailelerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.




