OSMANİYE – Uzunbanı ve Banı mahallelerinde başlatılan çalışmalar kapsamında ekipler, ilçenin ulaşım altyapısını güçlendirmek için yoğun mesai harcıyor.
Düziçi Belediye Başkanı Mustafa İba, devam eden asfaltlama çalışmalarını yerinde inceleyerek ekiplerden bilgi aldı. İlçenin dört bir yanında altyapı ve üstyapı çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini belirten Başkan İba, uzun yıllardır çözüm bekleyen yol sorunlarını kalıcı olarak ortadan kaldırmayı hedeflediklerini söyledi.
Asfaltlama çalışmalarının Banı Mahallesi’nde bulunan Mustafa Yalçın Caddesi ile Uzunbanı Mahallesi’ndeki sokaklarda başladığını ifade eden Başkan İba, çalışmaların etaplar halinde mahallelerin tüm noktalarına ulaştırılacağını kaydetti.
Başkan İba, “Banı Mahallemizde bulunan Mustafa Yalçın Caddemizin ve Uzunbanı Mahallemize bağlı tüm sokaklarımızın asfaltlama çalışmalarını başlatmış bulunuyoruz. Cuma Pazarı ve Eski Sanayi Sitesi bölgesinden başlayan çalışmalarımızı etap etap mahallemizin tüm noktalarına ulaştırarak vatandaşlarımızın hizmetine sunacağız” dedi.
Yürütülen çalışmalarla birlikte yolların daha modern bir görünüme kavuşacağını belirten İba, ulaşım konforunun artırılmasının yanı sıra vatandaşların günlük yaşamının da kolaylaşacağını vurguladı.
Belediye ekiplerinin sahada yoğun bir çalışma temposu içerisinde olduğunu ifade eden Başkan İba, ilçenin ihtiyaçlarını yerinde tespit ederek kaynakları en verimli şekilde kullanmaya devam ettiklerini söyledi.
Göreve geldikleri günden bu yana katılımcı ve yerinde yönetim anlayışıyla hareket ettiklerini dile getiren Başkan İba, şu ifadeleri kullandı:
“Göreve geldiğimiz ilk günden bu yana olduğu gibi bugün de ilçemizin ihtiyaçlarını yerinde tespit ediyor, kaynaklarımızı en verimli şekilde kullanarak hizmetlerimizi vatandaşlarımızla buluşturuyoruz. ‘Yol medeniyettir’ anlayışıyla çıktığımız bu yolda sadece bugünü değil, geleceği de düşünerek kalıcı eserler bırakmaya devam ediyoruz. Çalışmalar süresince gösterdikleri sabır ve anlayış için tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor, asfaltlama çalışmalarımızın Banı ve Uzunbanı mahallelerimize hayırlı olmasını diliyorum. Daha yaşanabilir, daha modern ve daha güçlü bir Düziçi için çalışmaya devam edeceğiz.”




