OSMANİYE- Edinilen bilgilere göre, araç içerisinde bırakılan elektronik cihazın henüz belirlenemeyen bir nedenle alev alması sonucu otomobilden dumanlar yükselmeye başladı. Dumanı ve ardından büyüyen alevleri fark eden duyarlı vatandaşlar, durumu vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine hızla Osmaniye Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü'ne bağlı ekipler sevk edildi. Caddede gerekli güvenlik önlemlerinin alınmasının ardından itfaiye ekipleri, alevlere anında ve profesyonel bir şekilde müdahale etti. Ekiplerin yoğun çabası ve zamanında müdahalesi sayesinde yangın, çevredeki diğer araçlara veya binalara sıçramadan kontrol altına alınarak başarılı bir şekilde söndürüldü.
Söndürme işlemlerinin ardından araçta bir süre soğutma çalışması yapıldı. Olayda herhangi bir can kaybı veya yaralanma yaşanmazken, yangın nedeniyle otomobilde maddi hasar meydana geldiği tespit edildi.




