OSMANİYE - Osmaniye İl Sağlık Müdürlüğü, vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin niteliğini artırmak ve birinci basamak sağlık hizmetlerini güçlendirmek amacıyla önemli bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi.
İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Emrah Ceviz başkanlığında ve Halk Sağlığı Başkanlığı koordinasyonunda düzenlenen toplantı, çevrim içi (Zoom) platformu üzerinden yapıldı. Zirvenin ana gündem maddesini, il genelinde yürütülen "Birinci Basamak Sağlık Yatırımları"nın mevcut durumu ve bu alandaki iyileştirme çalışmaları oluşturdu.

Hizmet Kalitesini Artıracak Planlamalar İstişare Edildi
Sağlık yatırımlarının detaylıca ele alındığı çevrim içi toplantıya; Halk Sağlığı Başkanı Dr. Bilgin Akoğul ve Destek Hizmetleri Başkanı Melek Bülbül Dilek de katılım sağlayarak kendi alanlarındaki çalışmalara dair görüş ve değerlendirmelerini paylaştılar.
Toplantıda, birinci basamak sağlık hizmetlerinin vatandaşlar için daha etkin ve ulaşılabilir hale getirilmesine yönelik ileriye dönük planlamalar masaya yatırıldı. Kurum içi koordinasyonun ve yeni yapılacak çalışmaların istişare edilmesinin ardından toplantı sona erdi.






