Hatay-Hatay'ın sanayi bölgesi trafiğinin en yoğun olduğu noktalardan biri olan Payas-İskenderun yolu Sarıseki mevkiinde, fabrikadan çıkan işçileri taşıyan servis otobüsü ile seyir halindeki bir tır çarpıştı. Çarpışmanın şiddetiyle işçi servisinde büyük maddi hasar oluşurken, bölgeye çok sayıda sağlık ve polis ekibi yönlendirildi. Kazanın gerçekleştiği saatlerde yol trafiğe kontrollü bir şekilde kapatılarak yaralıların güvenli bir şekilde tahliyesi sağlandı.
İşçi servisi kazasında yaralananların son durumu nedir
Kazanın ardından kendi imkânlarıyla araçtan çıkmayı başaran işçiler, olay yerinde bekleyen sağlık ekiplerinin yaptığı ilk müdahalenin ardından çevredeki hastanelere kaldırıldı. 12 kişinin yaralandığı kazada, hastaneye sevk edilen işçilerin genel sağlık durumlarının yakından takip edildiği öğrenildi. Bölge trafiği, araçların olay yerinden kaldırılmasının ardından normale döndü. Kazanın meydana geldiği Sarıseki bölgesi, özellikle vardiya değişim saatlerinde yoğun bir araç trafiğine sahne oluyor ve bu tür kazalar hem işçiler hem de diğer sürücüler için ciddi güvenlik endişelerini beraberinde getiriyor.
Tır ve servis kazasıyla ilgili inceleme başlatıldı mı
Kazanın neden kaynaklandığı ve olası bir kural ihlalinin olup olmadığı konusundaki soruşturma emniyet birimleri tarafından sürdürülüyor. Polis ekipleri olay yerinde yaptığı incelemelerle kaza raporunu oluştururken, iki aracın çarpışma açısı ve yoldaki trafik işaretlerinin durumu detaylı bir şekilde inceleniyor. Yetkililer, sürücülerin özellikle ağır vasıta trafiğinin yoğun olduğu bu hat üzerinde ekstra dikkatli olmaları gerektiği yönündeki uyarılarını yeniledi.