OSMANİYE – Sendikanın hizmet binasında yapılan toplantıda, Denetleme Kurulu üyeleri yeni dönemde üstlenecekleri görevleri kararlaştırdı. Yapılan değerlendirmelerin ardından Denetleme Kurulu Başkanlığı görevine Cengiz Tekinalp seçildi.

"Aldığımız Bayrağı Zirveye Taşıyacağız!" MHP Toprakkale’de Bahri Koca’dan Net Mesaj
"Aldığımız Bayrağı Zirveye Taşıyacağız!" MHP Toprakkale’de Bahri Koca’dan Net Mesaj
İçeriği Görüntüle

Gerçekleştirilen görev dağılımına göre Sağlık-Sen Osmaniye Şubesi Denetleme Kurulu şu isimlerden oluştu:

Denetleme Kurulu Başkanı: Cengiz Tekinalp
Başkan Yardımcısı: İbrahim Kabaktepe
Sekreter: Murat Ergin
Üye: Abdullah Durna
Üye: Ayşe Şirin

Görev dağılımının tamamlanmasının ardından sendika yönetimi tarafından yeni Denetleme Kurulu üyelerine başarı dilekleri iletildi. Yapılan açıklamada, kurulun sendikanın şeffaf, hesap verebilir ve etkin yönetim anlayışına katkı sunacağı belirtilerek, yeni dönemin teşkilat ve üyeler adına hayırlı olması temennisinde bulunuldu.

Açıklamada ayrıca, birlik ve beraberlik içerisinde başarılı hizmetlerin gerçekleştirilmesi temennisi paylaşılırken, yeni Denetleme Kurulu'nun sendikal çalışmaların sağlıklı şekilde yürütülmesi için özveriyle görev yapacağı ifade edildi.

Sağlık-Sen Osmaniye Şubesi'nin yeni Denetleme Kurulu'nun, sendikanın kurumsal işleyişinin güçlendirilmesi ve üyelerin haklarının korunmasına yönelik çalışmalarını yeni dönemde sürdüreceği kaydedildi.

Kaynak: Haber Merkezi