Osmaniye Düziçi ilçesinde hırsızlar, Yarbaşı Merkez Mahallesi Muhtarlığı'na ait bir aracı çaldı. Olayın fark edilmesi üzerine polis ekipleri alarma geçti ve hırsızların peşine düştü.

Polis Kovalamacası Sonrası Araç Terk Edildi

Hırsızların çaldığı araçla kaçtığı ihbarını alan polis, hemen geniş çaplı bir takip başlattı. Kısa süren bir kovalamacanın ardından araç, Bostanlar yolunda terk edilmiş halde bulundu. Hırsızların, gecenin karanlığından faydalanarak yaya olarak kaçtıkları tespit edildi.

Osmaniye Düziçin De Muhtarlığa Ait Araç Çalındı

Zanlıları Yakalama Çalışmaları Sürüyor

Olay yerine gelen polis ekipleri, araçta parmak izi ve diğer deliller üzerinde inceleme yaptı. Çalınan aracın bulunması sevindirici olsa da hırsızların izini kaybettirmesi yetkilileri harekete geçirdi. Bölgede geniş çaplı bir arama çalışması başlatılırken, zanlıların kimliklerinin belirlenmesi ve yakalanması için çalışmaların titizlikle sürdüğü bildirildi.

Kaynak: Haber Merkezi