Üniversiteye yeni başlayan gençler, şehrin ilk kapısında gönüllüler tarafından karşılandı.
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi (OKÜ) Genç Yeşilay Gönüllüleri, üniversite hayatına ilk adımını atan öğrencileri ve ailelerini, şehrin girişinde karşılayarak anlamlı bir etkinliğe imza attı.
Yeni eğitim öğretim döneminin başlamasıyla birlikte şehre gelen gençleri yalnız bırakmayan gönüllüler, hem hoş geldiniz dedi hem de bağımlılıklardan uzak, sağlıklı bir yaşam için farkındalık mesajı verdi.
"Sağlıklı ve Başarı Dolu Bir Dönem Diliyoruz"
Etkinlikte öğrencilere bilgilendirici materyaller dağıtılırken, Genç Yeşilay gönüllüleri de sağlıklı yaşamın ve bilinçli üniversite hayatının önemine vurgu yaptı.
“Bağımlılıklardan uzak, sağlıklı ve başarı dolu bir dönem diliyoruz” mesajıyla, yeni başlayan öğrencilere moral ve motivasyon sağlandı.
Toplumsal Farkındalık ve Dayanışma Vurgusu
Genç Yeşilay gönüllülerinin bu anlamlı karşılaması, hem öğrenciler hem de aileler tarafından memnuniyetle karşılandı. Üniversiteye ilk adımda gösterilen bu sıcak ilgi, OKÜ’nün öğrenci dostu kimliğini bir kez daha gözler önüne serdi.





