Gündem

TBMM'de Osmaniye İçin Kritik Toplantı

AK Parti Osmaniye Milletvekilleri Derya Yanık ve Seydi Gülsoy, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) Osmaniye heyetini ağırladı. Görüşmede Osmaniye ve Düziçi'nin öncelikli ihtiyaçları ile kentte devam eden yatırımlar ele alındı.

TBMM'de gerçekleşen toplantıya AK Parti Osmaniye İl Başkanı Mehmet Sadi Binboğa, Düziçi Belediye Başkanı Mustafa İba ile İl Yönetim Kurulu Üyeleri Ahmet Akarsu, Ahmet Çetingök, Bekir Dağ ve Piran Akyüz de katıldı.

Toplantıda Osmaniye ve Düziçi'nde devam eden kamu yatırımları, yerel yönetim hizmetleri ve vatandaşların talepleri hakkında kapsamlı değerlendirmeler yapıldı. Bölgenin öncelikli ihtiyaçlarının ele alındığı görüşmede, kurumlar arasındaki koordinasyonun güçlendirilmesi konusunda fikir birliğine varıldı.

AK Parti Osmaniye Milletvekili Derya Yanık, görüşmenin ardından yaptığı açıklamada, "Yerel yönetim hizmetlerinin daha da güçlendirilmesi, Osmaniye'mizin ve Düziçi'mizin öncelikli ihtiyaçları, hemşehrilerimizin talepleri ve bölgemizde devam eden yatırımlar üzerine kapsamlı değerlendirmelerde bulunduk. Şehrimizin kalkınması ve vatandaşlarımızın yaşam kalitesinin artırılması için kurumlarımız arasındaki iş birliğini ve ortak akıl anlayışını güçlendirerek çalışmalarımızı sürdürüyoruz." ifadelerini kullandı.

TBMM'de gerçekleştirilen görüşmenin, Osmaniye'de yürütülen projelerin takibi ve Ankara ile yerel yönetimler arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesi açısından önem taşıdığı belirtildi.

(self.SWG_BASIC = self.SWG_BASIC || []).push( basicSubscriptions => { basicSubscriptions.init({ type: "NewsArticle", isPartOfType: ["Product"], isPartOfProductId: "CAow9Y_gCw:openaccess", clientOptions: { theme: "light", lang: "tr" }, }); });