Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde belediye, üniversiteyi kazanan gençler için anlamlı bir projeye imza attı. "İlk Valiz Bizden" kampanyası kapsamında, yükseköğrenim hayatına adım atan öğrencilere valiz hediye edildi.
Düziçi Belediyesi, üniversiteye başlayan gençlerin yeni hayat yolculuklarına destek olmak amacıyla “İlk Valiz Bizden” adlı sosyal sorumluluk projesini hayata geçirdi. Kampanya kapsamında üniversiteyi kazanan öğrencilere valiz dağıtımı başladı.

Başkan Mustafa İba: “Yeni yolculuklarında yanlarındayız”
Düziçi Belediye Başkanı Mustafa İba, projeyle ilgili yaptığı açıklamada, gençlerin yanında olmaktan mutluluk duyduklarını belirtti.
“Geleceğimizin teminatı olan üniversiteli gençlerimize destek olmak adına başlattığımız ‘İlk Valiz Bizden’ kampanyamız kapsamında öğrencilerimize valizlerini teslim ettik. Bu anlamlı hediyemizle onların yeni hayat yolculuklarında yanlarında olduğumuzu bir kez daha hissettirmekten büyük mutluluk duyuyoruz,” dedi.

Valizler Belediye Binasından Temin Edilebilecek
Kampanya kapsamında henüz valizlerini teslim almayan öğrenciler için de çağrıda bulunan Başkan İba, şunları söyledi:
“Valizlerimiz belediyemizden temin edilebilecektir. Gençlerimizin bu imkândan en kısa sürede faydalanmalarını temenni ediyor, başarılarla dolu bir üniversite hayatı diliyorum. Yeni yolculuklara çıkan her bir evladımızın yolu açık, geleceği aydınlık olsun.”

Gençlerden Teşekkür Mesajları
Valizlerini teslim alan gençler, sosyal medyada yaptıkları paylaşımlarla Düziçi Belediyesi’ne teşekkür etti. Proje, hem gençlerden hem de ailelerinden olumlu geri dönüşler aldı.






