Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde 10 yıldır Tarım ve Orman İlçe Müdürü olarak görev yapan Fevzi Soner Çerçi, Adana'nın Yumurtalık ilçesine müdür olarak atandı. Tarım ve Orman Bakanlığı'nın uyguladığı rotasyon kapsamında gerçekleşen atama sonrası Çerçi, sosyal medya hesabından yaptığı veda mesajıyla dikkat çekti.

“Kendi topraklarıma hizmet etmenin onurunu yaşadım”

Çerçi, 26 yıllık memuriyet hayatının önemli bir kısmını Düziçi’nde geçirdiğini belirterek, şu ifadelere yer verdi:

“26 yıllık memuriyet hayatımın yarısından fazlasını kendi ilçemde, kendi topraklarıma hizmet etmenin onurunu yaşıyorum.”

Görev süresi boyunca yalnızca tarımsal alanda değil, ilçenin karşı karşıya kaldığı deprem ve pandemi gibi kriz dönemlerinde de elinden gelenin fazlasını yapmaya çalıştığını vurgulayan Çerçi, görev yaptığı süre boyunca hayata geçirdiği projelerle iz bıraktı.

Lavanta Bahçesinden Hizmet Binasına: Sayısız Proje

Çerçi'nin görev süresi boyunca ilçeye kazandırdığı bazı hizmetler arasında:

İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü hizmet binası

Sebze hali, Lavanta bahçesi, İlçe proje ofisi koordinatörlüğü kapsamında yürütülen çok sayıda tarımsal proje.

Bu çalışmalarla Düziçi çiftçisine ve üreticisine doğrudan katkı sunmayı hedefleyen Çerçi, veda mesajında destek veren herkese teşekkür etti.

“Kalbimin bir parçası Düziçim’de kalacak”

Veda mesajında duygusal ifadeler kullanan Çerçi, şu sözlerle dikkat çekti:

“Cenazesine katıldığım, cenazeme katılacak insanlara hizmet ettim. İyi günde kötü günde beraber olduk... Allah’a şükürler olsun sizlere hizmet etme fırsatını bana verdi. Ancak bilmenizi isterim ki kalbimin bir parçası her zaman Düziçim’de kalacak. Yüreğim her zaman sizlerle olacak. Bu ayrılık yepyeni umutlar doğuracak.”

Kaynak: Haber Merkezi